Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Snöstorm!

Kom nyss hem från träningen. Väntade i 1 timme på bussen :O jävla snö som gör att allt blir sent. Skrev inte innan ja skulle gå för att min systers pappa kom 30 min sent för dt var förseningar så åt mat snabbt o fixade min väska sen gick ja. Har jätte ont i mina fötter :( måste köpa nya skor.
Träningen idag gick bra men blev skiit trött haha hon dödade oss. Imorn jobbar ja kl 12-20 men kanske går tidigare med Jessica för dom behöver hjälp från 9 på morgonen men dt är bara kanske. Vill ju sova ut haha :) Ska tvätta av mej sminket o byta om sen lägga mej o kolla på cold case sen sova. Skriver imorn när ja vaknat :) Pusss <33


Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0