Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Blogga igen :)

Hellooo :D dt var ett tag sen haha men ja har inte haft data. Men nu hade ja tänkt o börja blogga igen :) Kul ?!
Sist ja skrev var väl i November lr nåt. Dt har hänt mkt under tiden ja inte bloggat tänkte skriva lite om vad ja gjort. Ja har vart ute o dansat ganska mkt o så har ja vart med kompisar , Julen var jätte tråkig haha kollade på Kalle åt mat massa köttbullar o prinskorvar :) öppnade julklapparna ganska tidigt för min lillesyster gnällde jätte mkt , fick skor o presentkort på GinaTricot som ja fortfarande har kvar lr typ 60 kr bara. Dagen efter åkte ja hem till systrarna Suarez o bra ruttna. Åkte till Norrtälje oxå typ 1 på morgonen o kom fram vid 3 typ helt trött , var där med Erika Vansha & Shayan , fast dt var innan jul. Nyårsafton firade ja i Årsta torg var på fest där. Åkte till Luisa vid 7 tiden fixade mej där drack lite sen åkte vi , hade ganska roliigt :) dansade mkt. Åkte därifrån typ vid halv 3, skulle sova med Erika med dt blev ändrade planer i slutet. Hade skiit ont i mina fötter kunde knappt gå :O
Tog inga bilder på nyår , kameran har gått sönder men luisa tog bilder fast dom ska ja inte lägga upp här ;) På nyår hade ja på mej en svart body, röd kjol, svart bälte o svarta strumpbyxor + klackskor. Sen har ja bara vart hemma o ute. Shoppat lite.
Har börjat dansa igen fast i en annan grupp o dt går bra :) hade träning i måndags o igår. Har ont överallt , mina lår o rumpa gör mest ont. Har inte svettats så mkt på väldigt länge , alla såg ut som kräftor helt röd i ansiktet haha :D Idag har ja bara vart hemma , lämnade min syster i skolan sen hämtade ja henne. Nu sitter ja o lyssnar på musik, äter äpple o är inne på facebook. Min mamma är ju gravid o hon har fått värsta feta magen :) ska få en lilebror :D äntligen haha! Hoppas han blir söt :P
Har beställt 2 par skor som ja får i början av februari , svarta o lila :) jätte fina lägger upp en bild på dom. Men nu ska ja spela lite , skriver snart igen :) Pusss <33



Kommentarer
Postat av: Nicole

Vart har du beställt skorna från?

Har letat runt efter sånna skiiiiit länge? =)

diggar din blogg!

BLESS!

2010-01-26 @ 20:28:07

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0