Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Vi är bäääst :D !!

Har inte gjort så mkt idag , var o lämna min syrras busskort o fyyy fan va ja frös! dt var iskallt ute o ja som hade satt på mej varma kläder o en mega stor halsduk :O När kmr solen tibax ? orkar inte med sånt här väder!! Passa min lillebror en stund mamma skulle handla. Han var jätte lugn , böt blöja på honom sen somna han.. så spelade lite spel på datan sen kom mamma. Har spelat Buzz med lillsyrran o städat. Ska städa undan i min säng har massa saker som vanligt sen lägga mej :)
Imorgon ska ja träffa brudarna :) Giuliana, Araythi & Jessica :D vi ska hitta på nåt o ha roliigt! Tar med mej kamera så ni får se bilder på lördag lr söndag. Aja nu lämnar ja er , GOD NATT !!
HAHAHAHAHAH ja har skrattat så mkt !! Ni måste seee. Girl Night hos issa , BÄSTAA!!
:D
Maffiosas :D

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0