Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Taack för igåår :D !

Jessica kom till mej igår vid 5 , ja började fixa mej sen gick vi o köpte godis. Araythi kom vid halv 7. vi sminkade oss sen gick vi ner till centrum. Åkte till slussen o gick till donken på en gång araythi ville äta, sen mötte vi Giuli. Åkte till mariatorget till hennes kompis. Satt o lyssna på musik o drack :) vid halv 12 började vi åka mot Huddinge o där fortsatte vi o dricka. Roliiig kväll men tjejerna :D
Vi kom hem kl 4 o la oss på en gång , alla somnade på bussen så vi var jätte trötta! Giuli hoppade av bussen i Huddinge hon skulle promenera till Rågsved :O vi var jätte oroliga men hon var snabb o kom hem på 10 min :)
Sitter på min säng o kollar på bilder på facebook. Har städat o kollat på tv. Araythi & Jessica gick för typ 2 timmar sen. Nu ska ja äta o vänta på min mamma , skriver seeen :D !
Araythii & Jaag på toaa haha :D ♥


Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0