Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Sööndags mys :D

Åkte från systrarna Barril Vela 13.35 o kom hem 14.30 , dt tar en timme typ o kma hem från dom! Skulle ta bussen upp men den kom inte så ja promenerade upp o när ja ska öppna dörren ser ja bussen åka förbi :/ haha men ja kom hem innan iaf.. Åt mat när ja kom Potatis med Kyckling o sallad , jätte gott :) Min underbara syster väntade på att ja skulle kma hem så vi kunde äta tsm för hon ville inte att ja skulle äta själv haha :) fett söt!

Sitter o läser blogg o är inne på fb , är hemma själv med min syster :) mamma är i kyrkan. Hon kmr hem när som helst tror ja. Idag ska ja nog bara va hemma , dt är ju Söndag! Finns inte mkt o göra kanske köper chips lite godis o kollar på film med min syster , MYSIIGT :D !
Imorn ska ja gå o sola , har fått mitt solariumkort så ja kan sola för 100kr sen kan ja ladda på kortet när pengarna är slut. Hoppas ja blir brun vill ju inte VIT nu när vintern kmr :O ska tvinga med mej Vansha o Erika om hon fått sitt kort..

Nää nu ska ja ner o köpa GODIIIIS :D haha har jätte tråkigt , dt kanske märks :P men ja skriver mer när ja kmr tibax , PUSSSSS <33


Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0