Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Sova snart :)

Shululu på er :)
Sitter o kollar på tv , är inte ens trött :O men ska lägga mej snart för måste upp tidigt imorn , ska lämna min syster i skolan. Har inte gjort så mkt idag var bara o handla med mamma o mina systrar sen bara vart hemma. Har vart sugen på Cola hela dagen men mamma ville inte köpa till mej :(
Imorn är dt Fredag lr aa nu eftersom att klockan är över 12. Ska kanske till Stadshagen , Dembow ska ju börja ha där i fabriken. Vill dricka imorn så hoppas dt blir av. På lördag vet ja inte vad ja ska göra men ja vill dricka haha , har inte druckit på länge :O..

Dagarna har gått så snabbt o månaden oxå. Om 2 veckor får ja mina pengar :D hoppas dt går snabbt för vill verkligen shoppa. Behöver kläder o vill ha min data :D:D Ska köpa nya skor oxå!! Aja men ja skriver mer imorn , Pusss :D <33


Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0