Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Fredaaag ;)

Hejsaan :)
Vaknade vid 10 o åt frukost min mage kurrade jätte mkt. Kollade på tv lite sen gick ja o la mej igen men kunde inte somna så låg i sängen till typ halv 2. Gick upp fixade mej lite snabbt sen gick ja o hämta min syster i skolan. Åt nyss mat o nu sitter ja i Köket o kollar på när min syster gör sina läxor :)
Igår firade vi ju mamma åt tårta o drack te. Satt o skratta sen kollade vi på Inlåst på 4an. Gick aldrig ut för hade inget o ha på mej o så fick ingen lust o gå ut för dt var kallt! La mej vid halv 12 , mådde inte så bra :( Men men idag är dt Fredag o tror ja bara ska va hemma. Får se va som händer annars:) Ska läsa lite blogg nu så ja skriver mer sen , Pussss :D <33



Bild ifrån Fredags när ja ramla på tåget , hehe :)


Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0