Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

festa ikväll :)

Heeej :D
Sitter o funderar på vad ja ska ha på mej ikväll :) ska ju ut o festa! Tror ja ska ha min rosa body med en svart kjol o mina klack. Mitt hår vet ja inte hur ja ska ha , kanske utsläppt men ja får se. Måste vara i Fridhemsplan kl 9 o sen rör vi antingen oss mot La Isla lr Dembow :) vi är inte helt säkra på vart vi ska. Tror inte ja ska dricka idag :( buhuu!!
Ska snart hoppa in i duschen o raka mina ben haha dt behövs verkligen :P men först ska ja äta lite. Har städat rummet o köket. Snart kmr Arezo, Osse o Jessica dom ska typ vara här en stund sen ska dom på träning. Men ska äta lite nu sen duscha så vi hörs sen :) Pusss <33

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0