Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Tråkig blogg ?

Tjeeena :D
Skrev inte igår för hade ingen lust haha :) var med tjockisen , Vi spelade kort med min bror Vansha hahah den som förlora fick man slå om min hand är helt röd/blå :O spräckte typ 3 ådror o mitt långfinger är helt svullet :( BUHUU ! sen gick vi in till rummet o forsatte leka haha men den här gången fick man boxa varann o nu har ja ett stort blåmärke i armen hahaha :D
Vansha klagar på att min blogg har blivit tråkiig :( TAAACK FÖR DEN DIN BIITCH !!

Hon - Din blogg har blivit jätte tråkig
Ja - Har den inte alltid vart tråkig ?
Hon - Nej men asso ja menar att du skriver lite text
Ja - Ahaa ja vet haha

Så nu måste ja skriva mkt varje gång ja skriver nåt men ja har ju inget o berätta så dt kanske inte går så bra :P .. Vad tycker ni om vädret då ? Ja tycker att den suger dt blåser som faan o solen är ju typ borta dt har ju regnat i 2 dagar nu iaf här i Gustavsberg ..
Aja nu ska ja gå o platta mitt hår :) skriver mer sen ..
Pussss <333

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0