Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Hemmakväll !

  Shululuuu :D

Har precis ätit frukost o har pratat med mamma om en sak ;) haha ni får inte veta än men snart kanske bara kanske !
Ska hoppa in i duschen snart o sen städa mitt rum , har lite kläder överallt :O MOAHAHAAH :D .. Ja har tråkiiigt haha dt kanske märks..
Måste byta lakan på min säng för min "underbara"  syster kissa på min säng :O o dt fick ja veta nyss typ , hade bara lust o skjuta henne :@ o ja sov på dt i natt utan att veta nåt ! Idag äre fest i Gubbängen men ja ska inte dit har ingen lust ska stanna hemma o kolla på film :) Ska ner o köpa Cola o Ostbågar senare :D gottigott gott ..
Kollar på MTV dom visar The City , fattar ingenting dom bråkar hela tiden :O The Hills var mkt bättre tycker ja :) haha men aja ja skriver mer sen , har inget mer o säga så vi ses senare :)

Pussss <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKIT FIN BILD PÅ DIG!

2009-05-10 @ 21:36:48
Postat av: Jetti den bästa :D

man tackaar :D !

2009-05-10 @ 22:37:18
Postat av: Bitterfitta

Det ärr inte din säng!!!

2009-05-12 @ 03:54:43

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0