Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Min syster :)

 Nu har ja ätit mat o gjort en koja till min syster hahah :D sitter o kollar på tv med datan i knät eftersom hon har lagt massa täcken på bordet i vardagsrummet o halva soffan använder hon oxå !
Var o hämta henne i skolan idag o en liten flicka frågade om ja var hennes mamma :O okeej att vi liknar men inte att hon är min dotter , har fått den frågan flera gånger haha mamma säger att hon är en kopia av mej :P Hon sminkar sej lite o måste ha fina kläder annars går hon inte ut (som ja) o hon tar alltid på sej mina klackskor o leker modell hahah :D


             

Här får ni lite bilder på henne och meej :) haha på den första bilden så var hon typ 1 år resten är dt nu när hon är 6 år :)

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0