Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Shoppa imorn :)

Ligger på min säng o äter Ostbågar o dricker Cola :D
Håller på överför alla mina sim kontakter till mobilen för imorn byter ja nummer :) o dt tar ju ett litet tag ! Ska kolla på en film snart lr så fortsätte ja med mitt korsord :) Imron ska ja åka till Forum o köpa lite kläder , dt var ett tag sen haha behöver lite tröjor o nya leggins för mina håller på gå sönder :/ BLÄÄ !
Aja men ja skriver mer imorn :)
Pusss <33




Förresten ni 87 personer som har kollat in min blogg idag , vilka är ni ? Kommentera gärna ja bits inte ;) haha nää men ärligt ja vill veta vilka ni är ! Karo är den ända som har kommenterat idaag o för dt är hon bäst :P (ta inte åt dej) hahaha :) .. ♥

Kommentarer
Postat av: Carla

Jag är en av dom 87 personerna :D

2009-05-05 @ 17:01:46
Postat av: Sabrina

me 2 :) ... carla du är ingen person

2009-05-05 @ 21:06:29
Url: http://sabrinaviko.blogg.se/
Postat av: karo

men jag e fortfarande bäst hahaha

2009-05-05 @ 22:56:50
Postat av: nikemo demo emo Al Alex hacshar ;)

O ja brukar spy ibland :D hahaha !

2009-05-09 @ 00:53:45

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0