Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Ett sent inlägg !

Kom hem typ vid 12 :) hade dt jätte roligt hos Natta , vi åt massa mat o dt var så gott
o tårtaan var bara bäst :) tusenbladstårta *MUUMS* :D Skrattade jätte mkt haha hennes lilla kusin gick runt o tog kort på alla o han va så rolig så vi skrattade bara hela tiden när han kom fram till oss :) Fick låna en bok av Natta den heter Syskon kärlek har läst halva redan dt tog ju hundra år för oss o kma hem hon bor ju i Jakan o åka till Gustavsberg tog ju lite tid.. Såg typ 6 spindlar när ja var på väg upp , ja höll på dööö ! Fy faan va äckliga dom var o stora oxå iuuuuuuh :O hatar spindlar.. kunde inte sluta skrika haha dom som känner mej vet att ja hatar små kryp o då menar ja myror , flugor , myggor , spindlar , uuuusch kan inte skriva mer dt bara kliar i kroppen när ja tänker på sånt :/

Amanda skulle ju ha fött La tetona idaag men hon vägra kma ut men nu så ringde hon o sa att hennes vatten har gått :D äntligeeen !! har inte köpt hennes bh än men hon får den så snabbt ja får mina pengar hahah :D
 HAHAHA juste ja gick ju o hämta mitt ID-kort idag :O hahah om ja inte skratta när ja såg den , världens fulaste bild ja ser ut som värsta tjockiisen!! Helt pinsamt.. Ska inte visa den till  nån för alla kmr skratta åt mej :( .. Imorn ska ja till min frisör Pauli o fräscha till mitt hår :) dt va ett tag sen ja gjorde dt !  
Men nu ska ja gå o lägga mej haha God natt på er vi hörs imorn :) Puss <33

O den sista bilden är till alla äckliga kryp ;) haha !

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0