Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Roliig helg :)

 Har precis städat o möblerat om i rummet :) hoppas dt är lika rent om några dagar haha vilket ja inte tror :D .. Sitter o kolla på tv o äter choklad *MUUMS* , mamma o mina syskon gick o handla :) vi ska äta Chili con Carne idaaag :D..
I Lördags hade ju Erika sin middag , hade jätte roligt o vi åt tacos :) alla åkte från henne vid 9 tiden ja skulle åka hem för ja är ju förkyld men fick inte av Erika hon vill att ja skulle med till festen i Alvik , så ja åkte dit ! Dt var fult med folk :O så väktaren var tvungen o stänga dörren för mer folk fick inte plats.. Hade jätte roligt haha blev lite tjaffs men dt gick över åkte ifrån festen vid halv 3 för hade ont i magen :( åkte med tjockisen haha o kunde inte sluta skratta för han var helt full :) ALKIIIS :D ! .. Mötte min syster i Gustavsberg centrum o hon var oxå full så dt tog typ 30 min för oss o kma hem eftersom att dt var uppförsbacke men dom gick ner istället -.- tjockisen började prata med en stolpe o ja kunde inte sluta skratta :D HAHAHA men sen kom vi hem o precis när ja öppnar dörren så hoppar Tindra på mej o börja bita mina ben (ja hatar hundaar) o sen la vi oss :)
Igår vakna vi vid 12 tror ja , låg i sängen hela dan o kollade på film o sov lite :)
Skriver mer sen :) Puss <33

 

Tjejerna :) o på den andra bilden Ja&Carla

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0