Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Mysiig Söndag :)

Nu har min tjockis gått hem :) vi vaknade vid 12 åt frukost sen gick vi o la oss igen vaknade vid 3 åt mat sen kolla vi på tv o lyssnade på musik :) hade dt jätte roliigt me prutten haha :D Nu sitter ja på soffan o kollar på Wipe Out fast dt är ju repris ! Min mage kurrar jätte mkt så ska gå o rosta några bröd o koka vatten så ja kan dricka te :)
Mamma kmr hem snart hon var i Kyrkan haha o ingen av mina syskon är hemma .. Vill att dt ska bli Tisdag så ja kan gå o hämta min sexiiga mobil :)
Ajaa nu ska ja ätaaaa :) skriver sen ,  Puss på er <33

Ska berätta en nyhet till er sen ;) ni måste bli lite nyfikna först !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är nyheten ;)

2009-05-19 @ 16:52:48

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0