Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Datan sönder !

Tjeenaa :)
 Skrev inte igår ja orkade inte haha :) men nu när ja väl vill skriva så har min data gått sönder lr asso min skärm har slocknat så ja kan inte se vad ja skriver måste ha en lampa bredvid :O helt sjuuukt !!
Aja igår bakade ja med min syrra vi gjorde Brownie muffins o dom blev skit goda , håller på ta slut :) dt stod att dt skulle bli typ 16 st men ja fick 36 st hahah :D sen så satte ja mej vid datan o skulle chatta med tjockisen o dt hann ja göra i typ 20 min sen slockna datan :@ blev skiit arg haha ..
Men vi fortsatte chatta han såg mej men ja kunde inte se honom lr se vad han skrev så vi hade videosamtal istället så vi pratade haha :) o sen la ja mej o idag vakna ja typ vid 11 plattade håret sen sminka ja mej o åkte till Tensta för o hämta min syster o nu är ja hemma o kollar How i met your mother på 3an :) men ja skriver mer sen.
Heeej dååå :) <33

   

dt svarta som är på toppen av bullen är choklad som ja la på innan ja la in dom i ugnen o så la ja efter oxå så dt smälte :)



Jaag idag :)

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0