Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Ge meej sommar !!

Hemma nu :) ja fryser som faaaan !
Känns som om Våren är här visst ? :) fast idag så snöa dt lite fast solen sken ändå , hoppas att dt blir varmt snart orkar inte med dt kalla vädret längre :O Imorn är dt 4 grader o soligt ska dt va , skööönt !!
Var på träningen me Mini & Betty haha vi hade fett roligt satt utanför o garva ihjäl oss för Mini fick inte kma in , dom håller på o tränar inför tävlingen så får man inte ta med sej kompisar men dt fattade inte Betty :O .. Ja ska tydligen dansa nu , dom frågade mej idag om ja kunde hoppa in för en tjej som inte kan dansa för hon ska Opereras då tävlingen är , så ja ska dit imorn o lära mej den :) hoppas dt går bra !
Ska tvätta mitt hår snart , sen ska ja kolla på en film sen platta mitt hår om ja pallar annars gör ja dt imorn innan ja åker o hämtar min syster i skolan .. Sen ska ja till mammas jobb o hämta pengar så vi kan gå o äta , o dt får bli i Forum :D ska äta Kyckling med Cashewnötter *MUUUUMS* dt är dt godaste ja någonsin har ätit!!

Ja har fått 2 brev om att ja måste gå o hämta saker som ja beställt , en från Yves Rocher där ja beställt en ny ansikts kräm för min andra tog slut o en eyeliner o den andra brevet från H&M där ja beställde 3 Bikini överdel o 2 underdelar för den som matcha den tredje bhn fanns inte i min storlek så ska kolla i vanlig affär om ja hittar :) .. Måste ju beställa nu för ja har väldigt svårt o hitta bikinis eftersom ja har stora bröst (väldigt jobbigt) !
Juste idag ringde min Kontaktperson till mej o ja ska träffa honom den 26 halv 3 , så ska dit o prata o massa saker , hoppas allt fixar sej snart för ja pallar inte med mer skiit som bara förstör för alla i min familj ..
Ajaa ska gå o tvätta mitt hår o tvätta av mej sminket , skriver seeen :) 

Heeeej då <333 

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0