Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Unsdaag :)

Shululuuuuu !!
Kollar på tv med min fula syrra :) o tjaffsar med henne på face HAHA inget liiiv hon har :O hon tror att hon ska va hemma när ja har min middag men hon ska stå i balkongen tills vi går :D haha
Ska börja fixa mej snart måste åka till stan o hämta min syster , sen åka hem igen , het onödiigt !!
Asso dt är fitt kallt ute :O när fan ska solen kma ?? JA VILL HA SOOOMMAR !!!

Men nu måste ja röra på fläsket , annars missar ja bussen !
Skriver när ja kmr hem , Pussss <33



Har gjort flätor vid sidan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha fett fittig du är!

2009-03-25 @ 16:54:28
Postat av: Anonym

/ karo haha

2009-03-25 @ 16:54:48
Postat av: Jettiita

HAHAH ja vet :D

2009-03-25 @ 17:01:58
Url: http://jettiita.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHA lullee berättta att du tänkte skicka ut vansha till balkongen hahahahah.. Hon kan stå där och hålla dörren för dem som går ut och röker :D

2009-03-25 @ 19:53:01

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0