Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Ny veckaa !

Hejsaan svejsaan :)
Vaknade runt 11 tiden , o började noppa mej på en gång hade värsta skogen vid ögonbrynen :O haha men nu är ja klar !
Har lagt min nya kräm , den luktar så gott :) mamma gick o hämta mitt paket från Yves-Rocher o ja fick allt ja beställde förutom en eyeliner för den var typ slut :/ så får gå o köpa den i butiken istället !
Ska äta frukost snart sen fixa min väska o sen gå ner o ta bussen som åker 14.00 , har träning kl 15.00 hoppas ja lär mej hela keografin idaag :D aja ska städa lite här , skriver innan ja går lr när ja kmr hem :D

Pussss <33 

 Mjukgörande kräm för ansiktet & kroppen ! bästaa ;) ..


Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0