Mina besökare
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Grattis till meej själv :D !

Kunde inte skriva igår för ja hade träning sen när ja kom hem var ja tvungen o städa för ja skulle ha middag :) så ja städa åt mat duscha fixa mitt hår o sen sminka ja mej :D Sen kom alla , vi åt mat drack sen chilla lite sen drog vi till bussen , fick springa ner för hela backen o sen vidare till centrum med KLACKSKOR o tjockisen bara drog mej hela tiden så ja skulle springa mer :O  men vi hann ändå med bussen !
När vi kom fram till Slussen så blev ja kissnödig vilket ja alltid blir när ja är full :) haha så ja o tjockisen gick till Donken o kissa så alla andra åkte till Alvik där vi skulle på fest , när ja o tjockisen var i Rådmansgatan så sa dom andra att vi inte fick kma in i festen så vi gick av o åkte till Gullmarsplan o sen till Årstatorg o där var dt ingen fest som alla hade sagt , dt var nån jävla Privatfest :O så vi åkte o mötte dom andra i Gullmarsplan ..
O där sjöng alla, Ja må hon leva , till mej o sen bestämde vi oss för o åka till Rinkeby men till slut blev ja hungrig så vi gick av i Slussen o gick till donken!! o där blev dt tjaffs , Vansha blev utslängd o en idiot väktare ströp mej :O från ingenstans.. sen åkte vi hem :)

Idaag; Vakna ja runt 10 men gick inte upp förens 11:20 typ , låg på sängen me tjockisen o skratta ihjäl mej :) vi åt frukost sen gick han , o typ 1 timme efter gick resten o ja kolla på tv .. Åkte till mammas jobb o lämna några saker sen till forum o åt mat med Vansha o nu är ja hemma , är skiiit trött !!
Måste städa men ja orkar inte , vill sova lite men ska kolla på film först :)

(tog inga bilder igår men ska kolla om nån har bilder)