Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Fredaag :D

 Tjenaa folket :)
Sitter på soffan o kollar på Tyra Banks Show o hon ger ut en massa saker till dom i publiken :O ja vill oxå ha gratis saker ! haha ..
Vaknade runt  11 idag för mamma satte på hög musik o diskade så dt var inte lätt osova med så mkt ljud :O Ska kanske på träningen idag o kolla hur dom dansar o skratta lite oxå haha :) .. Fixade min blog lite tog bort min mp3 o la in lite text istället , ska fixa lite mer men inte nu lite senare :) Ska äta mat snart sen duscha o fixa mej asso platta mitt hår då!´
Let´s Dance kmr idaag o dt ska ja kolla på sen kanske kollar ja på film i datan om dt inte kmr nåt på tvn ;)

Ja fyller år om 2 veckor :O tiden har gått så snabbt :) shiit pommes frites haha ! Imorn ska ja på Arezos Zomaganahani´s middag hon fyllde år i December o ska ha en middag nu :O helt lost hon är :P hahaha så måste kolla vad ja ska ha på mej sen kanske ja drar till Stadshagen men är inte säker , vill dit men ändå inte kanske händer samma sak som förra helgen o ja pallar inte !!
Men nu ska ja kolla på tv o äta mat :) skriver mer sen..
Heej då <33



Lite sjuka bilder :D !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå decemer hon fyllde år 8 mars....

2009-03-13 @ 18:23:50
Postat av: reyzoor

EXAKT! jetti ja fyllde år i söndays :)

tt jag firade min 15-års fest december 2007 var bara för att vi var i bolivia i december och hela släkten var där så min mamma ville fixa en fest.. även om det var 9 månader för sent haha men det här vet du redan!!

2009-03-14 @ 11:17:06

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0