Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

fixa fixa :)

Har fixat med min blogg igen haha :) har inget annat o göra men en sak fattar ja inte , hur fan får man bort den där rosa delen runt min header :O ? kan nån hjälpa mej ??
Idag har ja bara vart hemma , tjockisen var hos mej igår han gick runt halv 12 men han kom tibax för han hade missat sista tåget hem :) hahah så han sov här o gick idag vid halv 2 ! Vi kollade på film sen på tv , vi somnade runt 4 tiden :)
Nu ska ja laga mat till mej o syrran sen ska städa innan mamma kmr hem ..

(redan fixat ;))

Pussss <33

Kommentarer
Postat av: Victoria

Svar: Den kostade typ 6000, men det var ett erbjudande på Canons hemsida just under den perioden jag köpte den så man fick tillbaka 700 kr haha. Den är väldigt bra! Vilken funderar du på att köpa? :)



2009-03-02 @ 20:25:08

2009-03-02 @ 20:26:50
Url: http://natdhasis.blogg.se/

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0