Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Bajs snöö !!

Nämeen tjenaa :D
Åkte hem till Betty igår vid 3 tiden , hon kollade på film när ja kom fram så ja satte mej med henne o kolla sen åkte vi till Fridhemsplan hon skulle möta sin kille så vi satt i donken o åt :) efter dt hämtade vi Erika i Thorildsplan för hon hade träning ! När vi kom hem till dom så satt vi o snacka i deras rum sen kolla vi på te o drack varm choklad :) sen la vi oss vid 02:30 .. Idag vakna ja typ vid halv 1 o dt var snöstorm ute :O:O ja bev skiit sur !! när fan ska allt snö försvinna ??
Var i Skärholmen en stund o nu är ja hemma o kollar på That´s Amore på MTV !!
Ska göra äggröra med lök nu så ja skriver mer sen :)

Puuuuuuuss ;) <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag vet inte riktigt hur jag ska börja, är inte van med sånt här men jag har läst din blogg då och då. När jag läste din text om din pappa så kände jag faktiskt igen mig lite. Att sakna nån som betyder nått så obeskrivligt mycket för en är smärtsam. Speciellt när man vet att dem inte finns där vid ens sida när man behöver den personen som mest. Det som förstör en, en bit är att man vill så gärna att dem ska vara en del av ens liv men oftast kan dem inte och det blir sällan en förändring. Jag ser upp för såna som har haft det svårt i sitt liv men ändå kan le för nutiden och vara tacksam för allt dem har för livet är svårt och oväntad. Jag ser att du har bra vänner och din familj. Vi ungdomar har aldrig haft och kommer aldrig att ha den tiden att förbereda oss för det värsta men tillslut så lär man sig av det mesta. Mitt korta liv har varit min största upplevelse och jag har lärt mig så mycket. Det jag vill säga är att livet kommer vara svårt och kasta så mycket skit på en men det är bara att ta sig igenom allt så kommer allt gå bra.

2009-03-11 @ 15:52:24

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0