Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Solen är tibax ;)

Hellu :)
Ligger på mammas säng o kollar på 2 and half men :) HAHA fett roligt Charlie är !! Har inte gjort så mkt dom senaste dagarna bara vart hemma o ätit hahah :) ja äter mej mätt o sen några minuter efter så kurrar dt i magen som om ja inte har ätit på flera dagar :O så ja försöker små äta hela tiden så min bebis får mat :)
Var med Pia igår o vi satt o kolla hur förlossningar går till på youtube o ja är faktist lite rädd haha hon är oxå gravid o föder 2-3 veckor efter mej så min bebis kmr va äldre haha :D Igår tog ja min första bild på magen mamma säger att den har börjat växa så ska typ ta bild varje vecka o kolla skillnaden :) vill bara att min mage ska bli stor :) ..

Min älskling är på väg hit har inte träffat honom sen Lördag :( så ska pussa sönder honom när han kmr hihi :D Juste mamma köpte tabletterna till mej o ja har tagit dom i 3 dagar nu men ja får typ ont i huvet så måste ringa min barnmorska o fråga om dt är "vanligt" o få dt , så vi får se annars måste ja byta..
Nu måste ja gå o kissa haha :)

Kmr nog inte skriva mer idag men vi ses imorn kanske :) Puss på err <33

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0