Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Ja är tibax :D

Hejsaan :)
Dt var ett tag sen men nu är ja tibax :) har vart med min underbara tjockiis o sen med några kompisar..Vädret är ju inte så bra men vi lever ju i Sverige så solen kmr vi få typ i September :O haha !! Har fortfarande ingen internet men ska försöka skriva varje dag om ja får låna datan av mammas kille annars så får ni ju vänta o hoppas på att ja hör av mej :P

Var på min andra kontroll i Tisdags o dt gick bra hon tog blodprov o dt gjore skiit ont :( o Alex bara skratta åt mej o så fick ja ju väga mej o hon sa att dt var normalt o väga så om man är gravid :) nu ska vi bara vänta till dom skickar ett brev så vi kan gå på vår första ultaljud , idag är ja på vecka 10+5 ja fattar inte riktigt hur man räknar men bara allt går bra så mår ja bra :D Vill bara att min mage ska börja växa för då kmr ja verkligen fatta att ja har en liten människa i mej !!  Dt är ju jätte många som är gravida nu , har 2 kompisar som föder ungefär samma månad som meej :) o Kro föder ju snart :) Lycka till haha :D
Imorn ska ja ner till Apoteket o köpa några tabletter ja måste ta , nån folsyra o hjärntabletter :) sen ska ja väl bara va hemma o tråka inte så mkt man kan göra när dt är sånt fult väder !

Vill fixa min blogg den ja har är så ful så kanske fixar dt under veckan :) men nu ska ja gå o äta nåt är jätte hungrig o måste kissa oxå :)
Vi hörs , puss <3<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Va kul att ni gjort första besöket...jag har ultraljud om en månad orkar inte vänta haha...har redan börjat bli lite tjockis...inte kul när kläderna inte passar...hoppas du mår bra :) juste ska du till träningen nåt? jag ska inte träna men tänkte kolla nån dag om du ska me? kram Maria

2009-06-16 @ 23:09:51
Postat av: Jettiita

Ooh ja längtar till mitt ultraljud :) vilken vecka är du på ? .. Vet inte än har ingen lust o gå dit men ja hör av mej när ja är säker på att ja ska dit :) Ta hand om dej <3

2009-06-17 @ 19:20:33
Url: http://jettiita.blogg.se/
Postat av: Maria

jag är i v13 asso 12+4 fattar inte den räkningen haha...a men gör det för jag vill inte sitta där å kolla själv...orkar inte förklara för alla haha



vi hörs :) Ta hand om dig me puss

2009-06-18 @ 11:25:27

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0