Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

bajs bajs

Helt rutten Midsommar haha dt har regnat hela dagen :/ o dt åskade när vi satt o åt mat o ja höll på o döö :'( alla som känner mej vet att ja är skit rädd för sånt har vart dt sen liten o hade bara lust o gömma mej under matbordet :( så har bara vart hemma.. Amanda kom förbi med söta Alondra :) hon är så söt men hon grät bara när ja höll henne o mamma sa att om ett barn gråter när man håller i den så betyder dt att man ska få en pojke :O o amanda säger att min mage håller på formas till en pojke mage ( lr hur man säger haha )..

Min bebis är ute på landet nånstans i Norrtälje o kmr hem imorn :) hoppas på o få träffa honom.. Saknar honom så mkt :( Imorn ska ja på MidsommarLatino o Eggeby Gård mellan Tensta o Rinkeby , ska äta massa goda bakelser o sen kolla på när gruppen dansar o resten av folket som ska uppträda :) dt kmr säkert regna imorn så en paraply måste med o sen en tjock tröja om dt blir för kallt!!
Skriver mer imorn innan ja åker :) Puss <333
Juste taack till alla ni som kommenterar :) snällt av er hihi <33



Du & Ja sen 2007 :) du är dt bästa i mitt liv , taack för att du finns för mej :) te amooo <33

Kommentarer
Postat av: Alex The Papps

POJKE POJKE POJKE !! :D hahaha .. kmr alltid finnas förej amorcita :D .. i nöd o lust o lust o nöd va de nu heter haha :P .. Älskar deej <3

2009-06-22 @ 02:21:49

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0