Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Ja är tibax igen :D

Tjenaaaaaa :D !
Satte nyss på datan för skulle lyssna på några gamla låtar o såg att ja hade fått tibax min internet :D så nu kmr ja kunna skriva varje dag som förut :) bra va ? ( hoppas ja får tibax alla mina läsaren nu haha )

Har så mkt o skriva men vet inte vart ja ska börja haha :) kmr inte skriva en dag i taget men ska försöka sammanfatta allt :P
Ja har haft en bra sommar men än är den inte slut , har solat sönder mej så är brun nu fast dt fattas lite på låren o på axalarna för ja har två vita sträck från bikinin , jätte fult :O har inte badat än vattnet är för kallt så bada kanske ja inte ska göra den här sommaren ;) Har köpt kläder ätit massa gott o haft roligt :)
Var i Hudiksvall förra veckan var där i 5 dagar med min bror Pansha o Arezo , hade roligt med lite tråkigt då dt regnade alla dar men en dag fick vi sol o dt va 30 grader så vi gick ut o satte oss på en privat brygga o sola haha :D Pansha försökte fiska men dt gick inte så bra hon skrämde bort alla fiskar :O
Var i stan i Lördags o kollade på Karnavalen sen gick vi vidare till Rålisfestivalen :) skrattade så mkt haha gick hem vid 9 tiden med min lillsyrra sen kom baby hem till meh vid 12 tiden :)
Erike , Luisa & Mini fyllde år så har vart hos dom på middag men till mini hade vi en Överraskningsfest i Hagsätra o hade jätte roligt o åt gott :) sen har ja bara vart hemme lr med kompisar..
Förresten så var ja o Luisa o solade i Hornstull o gissa vad som hände :O Ja fastnade inne i rummet kunde inte kma ut , fick panik o ville bara ta sönder dörren så Pansha fick åka dit o hjälpa mej för Luisa kunde inte , var där ine i 1 timme typ o höll på dö dt var så VAARMT :O gud tänk om ja hade vart själv skulle säkert sitta där o gråta :P haha
Har massa bilder på mobilen som ja ska lägga in när ja fixar en sladd , så ni får vänta lite med bilderna :)

Aja nu ska ja gå o lägga mej blev trött haha men ja skriver imorn när ja vaknao då får dagens låt o allt annat :) Puss på er o kommentera gärna :) <333

Har vart med min älskling så mkt o förresten så blev vi tsm igen den 25 maj men vi räknar fortfarande från den 28/4-2007 eftersom att vi har vart med varann även fast vi inte var tsm :) han är så gullig min bebis o ja älskar honom mer o mer för varje dag som går hihi :)



Älskar deeej så mkt :) <33

Kommentarer
Postat av: araythi

sjukt söta ni är tsm!!! :D

roligt att du börjat skriva igen jetti :D

besito! :)<3

2009-07-29 @ 02:18:07
Url: http://araythi.blogg.se/

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0