Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Uppdatera ?

Ja har typ tröttnat på min blogg har inte lust o skriva längre , dt är roligt att folk läser min blogg men när ni inte kommenterar lr skriver nåt tappar man lusten o förtsätta skriva ! Så kommentera gärna ja bits inte ;) ..

Idag åkte ja till arlanda med Erika & Luisa , vi skulle lämna hennes mamma sen åkte vi hem till dom o nu är ja hemma för dom skulle på öppet hus i Blackeberg Gymnasiet :)
Ja vill äta Ananas är fett sugen på dt :O
Kollar på 2 and a half men nu men väntar på att top model ska börja haha ja vet redan vem som kmr vinna me dt är bara roligt o kolla :) ingen är hemma bara ja som vanligt min mamma kmr hem typ 10 o mina syskon är inte hemma :/
Imorn blir dt skola  för mej tror ja haha har inte orkat gå :D
ajaa skriver mer sen !


Bjuder på en bild från 2006 :) !


Chaoooo <3

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0