Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

tråkiiigt :O

Ja har mega tråkigt är hemma själv med ale , hon kollar på Bolibompa o ja ruttnar framför datan ! Har laddat ner 3 filmer som snart är klara om några minuter så ja ska ta in datan till rummet :) lägga mej på sängen o mys pysa med min syster .. Kanske ska ner o köpa chips o choklad :D mm va gott !
Stannade hemma idag , ja skrev ju att ja skulle sova lite o sen åka till skolan 11.30 men ja vaknade typ 2 :O köpte ett par skor för typ 2 dagar sen dom är fett sköna o kosta bara 129 kr på hm :) haha ja har inte så mkt pengar så får snåla med hm ! Målar min systers naglar fast är klar nu .. Juste filmerna ja ladda ner är , Tingeling filmen , Sex and the City , Balto 2 ! ale älskar sex and the city även fast hon inte fattar nåt dom säger haha ..
Neej nu ska ja ner o köpa lite tjockis snacks , skriver efter filmen :)


   
Bjuder på en bild på Meej & Ale och på mina nya Skor !


Pyyyyss o Krääm ♥ !

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0