Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Shulululu :)

God Dag :P hahah !

Är hemma själv min blomma gick nyss :) har haft dt skit bra men vet inte vad som kmr hända nu :/ inget spec tror ja .. Betty vill att ja ska åka till henne men ja måste städa o duscha innan ja går , mamma har inga nycklar så ja måste typ vänta tills hon kmr :/ ..
Vill göra nåt roligt idag , vill dricka :) haha .. Hade träning igår & idag men orkade inte gå har ingen lust o dansa + att ja har ont i min rygg :( Ja har världens smartaste mamii , hon skulle koppla in data laddaren o dt blev typ strömavbrott i hela huset haha :D o nu funkar typ inte tvn :O allt annat funkar, skiit tråkiigt tvn är ju mitt liv haha :P men men hoppas mamma fixar dt när hon kmr hem ..
Aja men nu ska ja gå o duscha o göra mej fin ;) skriver sen

Heeej då <3
( taack för en underbar kväll o dag ♥ ! )



Bjuder på en bild från Jul :) !

Kommentarer
Postat av: dwr

värsta brösten brää

2009-01-17 @ 19:05:27

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0