Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

saknaar :(

Kollade nyss på filmen Wild Child o den var jätte bra :) lite kort om filmen..

16 åriga Poppy är en bordskämd,självupptagen och rebellisk tonårstjej från Malibu i Kalifornien som har obegränsade tillgångar av pengar.En dag får hennes far nog och skickar henne till en strikt privatskola i England där hon får lära sig att värdesätta äkta vänskap. Ingen av eleverna eller personalen godtar hennes beteende. Poppy gör allt för att bli utslängd från skolan.
Filmen kmr ut på bio den 30 Januari men min syster ladda ner den istället :) 



Anledningen till min rubrik är för att ja började tänka på min pappa för några dagar sen o ja saknar honom skit mkt :( har inte sett honom på 12 år men ja älskar honom ändå om han inte har vart där för mej när ja var mindra o åren ja har haft dt som svårast :( dt är jätte jobbit o inte ha honom hos mej , skulle gör vad som helst för att få träffa honom :'( .. Har alltid tänkt på att ja vill träffa honom innan ja fyller 18 år men dt har inte hänt o ja fyller år om 2 månader .. Han har sin familj i Chile o han kmr säkert inte ihåg oss men han finns allid i mina tankar o mitt hjärta !!
Ja älskar deej Raul Angel Troncoso ♥ du kmr alltid att vara min pappa oavsett vad :( ♥ ..
 
  


Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0