Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Men Tjenaa !

Sitter hemma o inte gör nåt spec , åt nyss frukost med mina syskon :) vi måste börja städa snart för mamma slutar kl 1 så hon är hemma vid 3 typ sen ska vi gå o handla .. Mina 2 små syskon Ale & Pansha är sjuka hahah o ja pallar inte gå till skolan :D ..
Igår vakna ja typ vid 10.30 när mamma ringde mej o sa att ja skulle åka till hennes jobb o lämna hennes busskort , för hennes andra hade tagit slut , så ja fixa mej o åkte kom dit vid typ halv 2 .. Åt morotskaka sen fick ja träffa mammas arbetskamrater o alla sa att ja va fiin :) hahah sajjjk ! sen gick vi ner till Banken o dt tog typ 1 timme så att dt skulle bli mammas tur , vi var lixom i rinkeby o alla stod o kriga för att kma in :O fett irri !
Sen åkte ja hem med 3 jävla påsar med mat , värsta tjockiisen ja kände mej som :) haha , o när ja kom hem gjorde ja inget speciellt satt bara o kolla på tv o läste min bok o sen pratade ja på min telebobo i typ 2 timmar :D haha ..
Lyssnar på en låt som Tjockiisen bad mej o lyssna på , den är faktist bra :) Baby Ranks - Querer y amar no es lo mismo ..
 Men nu ska ja kolla på Våra Bästa År  , skriver efter dt :)

Chaoooo <3


Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0