Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Lyckad kväll ?

Näää tror inte dt :O .. dt började med att ja o Pansha (min bror) skulle åka till Alvik o träffa resten , vi kom till slussen o på tåget träffade vi tjejerna o då menar ja Betty Erika Melissa o Sharon , om dom inte var helt packade :O ja skämdes skiit mkt dom skrek som idioter .. Vi åkte till Gullmarsplan o där träffa vi Sandra o hennes kompis , vi skulle på fest men ingen viste vart den låg :/ fett knas , vi stod vid bussarna o frös skiten ur oss sen började Erika gråta :O hon grät som ett litet barn ja tyckte synd om henne fast ja kunde inte sluta skratta hahah dt var så roligt :) sen började hon spy o vi försökte gömma henne från väktarna , vi åkte till slussen o där började Melissa oxå spy :O värsta spy kalaset haha :D ..
Dt kom fram en tjej o sa att vii skulle ta hem Erika för att om väktarna såg oss skulle dom ta med sej henne , så vi åkte till Sätra o när vi kmr fram så hittar Sharon inte sin mobil , vi ringde till den men ingen svara så ja o hon bestämde oss för att åka till Gullmarsplan o kolla ifall vi kunde hitta den , så vi åkte o precis 10 min innan vi är där så stänger nån av mobilen :O Sharon blev skit arg så vi äkte tibax till Slussen där var Pansha o väntade på henne ..
Vi gick till donken o köpte hamburgare sen tog dom tåget hem o ja min buss o nu väntar ja på tjockisen :) ska kolla på film sen lägga mej ..
Det var min kväll helt misslyckad hahah :D

God Natttt :) <33

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0