Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Ja har gjort den :D

Ja va o gjorde min piercing i ögonbrynet idag :) han gjorde den jätte snabbt o dt kostade bara 300 kr ..
O så köpte ja ett nytt linne , en vit o sen va ja o åt mat sen gick ja hem :) nu sitter ja o kollar på Let´s Dance o dom typ suger allihopp haha :D som om ja är bättre ! ska bara va hemma idag orkar inte gå ut dt är för kallt o ja har världens tunnaste jacka haha :) Betty ville att ja skulle hem till henne men ja orkade inte ahah sorry !
Dt är alla hjärtans dag snart o ja kmr fira den själv :( buhuu , första gången på 2 år ja ska fira själv världens tråkigaste .. vem vill vara min valentine ? :P haha men nu ska ja fortsätta o kolla på tv skriver sen :)


    

Dom här vill ja ha dom är fett söta :) !


   o där är min nya piercing!


Heeej då :D <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart piercade du dig för 300 kr?

2009-01-30 @ 21:59:31
Postat av: Jettiita

I Gamla stan , men vet inte vad gatan heter :/

2009-01-30 @ 22:11:19
Url: http://jettiita.blogg.se/

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0