Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

En ny dag :) (15 Jan)

Hallooj :)
Är hemma själv igen :/ hahah värsta mobbad .. Sov hos Luisa igår o vakna runt halv 8 när ja fick ett sms av Juan Tiito :) började 10.20 men åkte från lusia vid halv 9 :O buss luffade i en timme så tiden skulle gå sen åkte ja till skolan , hade NO på morgonen snackade om Rymden o ja fattade nada :D ..
Hade bakning idag gjorde Brownies & Toscana kaka , mina brownies blev skiit goda :) fick ta med mej några hem men dom kmr ta slut så fort alla kmr hem :O HAHA ! Har ett jätte stort blåmärke på armen men vet inte hur ja fick den kanske var dt när ja bråka med min syster haha ..
Skriver mer sen :)
Heeej då :) ♥

          
Mina goda Brownies & några Bakelser !

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0