Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

booriing :O

 Är fortf hemma själv , ingen har kmt :/ .. har fixat min blogg lite men man typ inte märker haha :) imorn börjar jag halv 9 tror lixom inte att ja kmr vakna haha men måste tvinga mej upp :D kollade aldrig på filmen haha orkade inte så ja la mej på mammas säng ist ..
Äter plommon haha ja är typ allergisk men dom är så goda så ja bara måste äta :) , Betty frågade mej nyss hur man la in fler bilder på ett inlägg :O hon har haft sin blogg längre är mej o hon kan inte haha , du suger fullmåne :D HAHA..

 ♥
bjuder på 2 bilder från igår :)

Kommentarer
Postat av: vanshaa

guu vad söt du e med MINA hörlurar!

2009-01-14 @ 17:21:38
Postat av: Jettiita

HAHA taack ja vet :)

2009-01-15 @ 17:59:47
Url: http://jettiita.blogg.se/

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0