Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

aajj :(

Idag gick ja inte till skolan vaknade kl 1 :O ja och måndagar går inte ihop ja kan inte vakna tidigt .. Var hemma en liten stund sen åkta vi till Nacka Forum o låna böcker , ja lånade 2 böcker Stålar och Flytta In , skrivna av Kate Cann! va o kollade på min kamera ja ska få av mamma , den är rosa :) ja vill ha en ny data oxå för min bärbara som ja har nu är helt seg , dt fattas några siffror o högtalarna är sönder , fast dom gick sönder precis när ja hade fått den haha :), dt var på jul o ja hade laddat ner en låt som jävla Carola sjunger för ja ville skapa lite julstämning men hon sjunger ju inte hon skriker bara, o då sprack dom :( buhuu ja hatar henne !! ..
Dt har snöat hela dagen o dt är halt som fan , var på väg ner till cenrum, man måste gå ner för en lång backe o smarta jag ramla o ja fick skiit ont i ryggen :( Dt gör jätte ont ! Ska gå ner o åka pulka med min syster snart haha :D , Imorn måste ja till skolan måste skärpa mej nu + att vi har bakning :D jätte kuliigt ! Juste min inte äta kött vecka gick inte så bra ja kunde inte hålla mej längre så i lördags åt ja kebab , ja var tvungen o äta för mamma hade hämtat hem o dt var så gott :D förlåt Betty men ja orkade inte haha :P
Ska kolla lite på tv lr börja läsa en bok , mamma lagar mat o ja är skit hungrig :)
Skriver mer sen !

  

Nån av dom vill ja ha :) !

Shululu :)


Kommentarer
Postat av: Tulpanen

uuusch ! den rosa va ful :P fett avlång haha .. ja skulle tagit den svarta lr en annan rosa som e mindre :D asså i längden du vet ;) shululu ..

2009-01-21 @ 05:55:33
Postat av: Jettiita

Men den är ju lång bara för att dt är en bild mongo :) de är inte så lång i verkligheten :P hahaha

2009-01-22 @ 09:19:01
Url: http://jettiita.blogg.se/

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0