Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Yeeah äntligen :D

Hello :)
Sitter o kollar på Våra Bästa År :) den är sjukt bra men typ 100 år gammal haha ! åt nyss frukost med mamma o mia syskon , ska in o duscha snart ..
Igår i skolan bakade ja Äppelpaj , bröd o så gjorde ja en Choklad tårta :) vi fick sluta en timme tidigare för alla var trötta o  vet ni ?? JAG FICK MIN STUDENT MÖSSA :D fett glada vi var igår i skola haha nu känns dt på riktigt !! ja fick mitt överdrag den var inte så fin som ja trodde men den duger , vi får se om ja ens använder den haha ..
Var med tjockisen igår o hade dt jätte roligt haha :)
Lite bilder :)

           Min Choklad tårta & min Student mössa från olika vinklar :D

Skriver senare :) puss <33 

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0