Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Onsdaag :D

Vaknade kl 10 idag :) haha så ja gick inte till den där skiten i Gamla stan !! Åt mat sen började ja fixa mej , tvättade håret o plattade dt sen sminka ja mej o satte på mej kläder sen åkte ja till Nacka forum med mina syskon o mötte Erila & Luisa där .. Lämnade tibax böckerna ja läste ut o lånade nya o dt blev , Djupt Vatten skriven av Kate Cann , Sex Veckor skriven av Cate Kann , En plats de kallar Lyckan skriven av Mårten Sandén .. Började läsa boken Djupt vatten på väg hem från forum o ligger på kapitel 5 nu :) ska läsa innan ja lägger mej o på väg till skolan imorn så ja kmr nog vara klar med den :D .. Hade på mej mina nya skor idag men ja kände mej jätte klumpig :( haha dom ser jätte stora ut :O ..
Men nu ska ja gå o äta nåt o sen lägga mej o läsa , God Natt på er :)

Min hemliga kompis sjunger Boleria boleria !!

Heej dåå :) <33

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0