Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Im back :)

 Tjena :) har inte skrivit nåt för ja har vart skit trött haha :) men skriver lite hur min lördag o söndag var :D
Började fixa mej halv 9 för ja hade glömt o kolla på klockan så duschade snabbt o började sminka mej o fixade mitt hår klädde på mej o sen satt ja bara i rummet haha ville inte åka själv , mötte mamma i cetrum hon gav mej sitt busskort för min funkade inte tog 10:45 bussen o mötte Pansha & Arezo halv 12 i Gubbängen o drog till festen .. Dt var skiit kallt mina ben skakade som fan , festen var rolig fast Pansha hade inga pengar för Arezo hade gått hem med hennes pengar haha så hon fick fråga runt om pengar sen gick vi in :) men ja hade roligt lite dåliga låtar men dt blev bättre efter ett tag , på slutet så blev dt bråk några killar börja bråka med kniv :O alla tjejer bärja skrika o några försökte stoppa men blev bara värre dt slutade med att en kille blev knivhuggen i armen , vi hann åka en station sen kom 4 poliser några väktare o lugna gatan vi var i Tallkrogen i 30 minuter :O så ja skulle inte hinna med sista bussen !! .. Min syrra skulle sova hos en kompis så tjockisen följde med mej hem o när vi kom till Slussen så hade vi missat sista bussen som åkte 03.30 o klockan var typ 4 , nästa buss skulle åka 05.50 :/ så vi tåg luffade för ja frös som faan .. Till slut kom bussen o vi somnade var nära på att åka förbi stationen , kom hem vid kvart i 7 helt död tjockisen åt sen la vi oss .. Vaknade vid 10 när min syster började hoppa på soffan o vi sov på bädsoffan i vardagsrummet för i rummet sov mina syskon o en kompis , vi åt frukost sen gick han..
Somnade vid 4 för ja var skit trött o vakna kl 9 o la mej vid 12 o idag så vaknade ja kl 12 så ja stannade hemma bara o städa sen kom Betty & Sandra vi åt sen kolla på film :) O nu kollar ja på tv ska gå o äta nåt snart är jätte hungrig !!
Skriver innan ja går o lägger meej :)
Puss :) <33

  

Så gick ja till slut :) & där är fjortisen på väg till Slussen haha :) 



Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0