Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Ledig imorn :)

Kollade nyss klart på filmen Mamma Mia :) den var sådär haha min syster höll på berätta om allt som skulle hända hela tiden , fett jobbig :O så stoppade de flera gånger så att hon skulle gå men varje gång hon hörde nåt så kollade hon ..
Imorn har ja ingen skola så ja ska sova till typ 1 lr 2 fett skönt :D o nästa vecka är dt lov fy faan va niice :) Mamma vill att vi ska åka till Norrköping men ja vill inte , dt var ett tag sen ja var där men ja vill inte åka haha dt är tråkigt inget o göra !! Ja vill ha fest när ja fyller år me dt finns inga jävla lokaler här i Gustavsberg men ska ändå kolla igen för ja vill verkigen ha en fest , Pansha sa att dt finns en lokal vid Farstaviken så ja ska kolla där :)
Ska gå o lägga mej snart fast först ska ja läsa min bok o dricka lite te c(: hihi !
På helgen ska ja inte göra så mkt , tjockisen kmr till mej på lördag så vi ska kolla på film lr nåt ( han vill ta en liten paus från festandet ) haha saajk :P hoppas vi har roligt som sist o plus att mamma ska göra Lasange *MUUMS* :)
Nu måste ja logga ut för min syster vill spela spel lr vad hon vill göra men ja skriver imorn :)
God Natt o Sov gott ..

Pyss på er :) <33 

“ I don't wanna talk
About things we've gone through
Though it's hurting me, now it's history
I've played all my cards
And that's what you've done too
Nothing more to say, no more ace to play ”

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0