Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Ibland är dt Jobbigt :/

Blev klar med städningen för typ 3 timmar sen o orkade inte skriva haha men nu sitter ja o lyssnar på musik :) imorn börjar ja kl 10 fett skönt ska bara baka hela dagen sen hem :) slutar vid 4 .. Läste på en tjejs blogg att Chris Brown satt inne för han hade typ slagit Rihanna haha men han betalade borgen så han är ute nu ! men men bajs på honom :D
Åkte aldrig till Biblioteket för mamma har lånekortet .. Dt kmr inget bra på tv idag så ja ska väl bara ligga på sängen o kolla på taket lr väggen , skiit roligt :P lr så kollar ja på film min syster har laddat ner några skräckisar så ja kanske ska kolla senare innan ja lägger mej :)
Men nu ska min syrra sitta vid datan skriver senare :)
 Pysssss <3

Dagens låt ; Me tienes que olvidar - El Rokie

( Jag önskar att jag inte kunde bli så jävla kär eller åtminstone vara "normal" kär. Varför måste det vara så jobbigt?! För när jag är kär på riktigt då blir jag den där tjejen som skiter i allt o alla förutom honom. Han blir världen för mig, och jag tar honom före allt till och med mina vänner. jag blir sådär jobbig när det gäller honom, vill bara vara med honom hela tiden Det slutar alltid med att jag blir sårad, tack vare mina överdrivet starka känslor... )


Kommentarer
Postat av: Anonym

visste inte att du var medveten om din psykiska störning, men det är ju allting en början till att lösa PROBLEMET :)

2009-02-09 @ 21:17:34
Postat av: Anonym

Trooo mig, du är inte ensam... jag känner exakt samma sak för en kille :/ assåå de går inte me ord nästan att förklara den känslan, men man pallar inte bry sig om känslan heller den finns bara där, vet inte hur elelr varför eller sen näär ens, men man vet att den finns där och man gör allt dför att få den känslan glad... och även fast de kanske inte går längre, så gör man ändå vad sm helst för att få vara med den personen, även fast man kanske måste offra sin egna glädje, så gör man de för just denne person, för att han är allt

2009-02-10 @ 17:27:11
Postat av: M

jag håller med dig ;)

2009-02-10 @ 17:54:38
Postat av: S

Känner samma sak som du och har gjort samma sak som du lämnat mina vänner som min pojkvän, jag har inte blivit sårad än även om dte är dåligt just nu.. men jag har inga vänner kvar och känner mig otroligt ensam. Ett misstag jag aldrig mer kommer att begå.

2009-02-10 @ 23:18:00

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0