Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Tjenaa mitt bena :D

Hade skit roligt igår :) dt var lite folk när vi kom sen så blev dt fullt , dansade jätte mkt o drack :)
Har jätte ont i benen kunde knappt gå hem , gick jätte snabbt för ja frös som en åsna haha ska lägga in bilder från igår tog några bilder .. Till slut gick ja med en gul tunika svarta leggins o mina klack o en svart kofta :D mitt hår var katastrof skulle ha dt lockit men min jävla syster spraya hårpray på mitt hår så att allt satt ihop :/ men ja gick ändå så haha träffade alla i Centralen 21:50 fast ja var sen vi skulle vart där halv 10 men ja missade min buss :D
Här kmr några bilder från igår :)



Erika & lillen på väg till festen !



Jaag i Slussen :)



Mini & Carla !



:)



Mini , Betty & Jaag



Betty , Sabrina & Carla !



Betty :D



Betty , Sabrina , Alex , Carla & Mijael



Årets par 2009 ;)



Mini & Jaag :)



Uppmärksamhets barnet :D



Mijael , haha !

Dt var bara dom bilderna ja tog igår haha , inte så många men dt var några :) men nu ska ja blogga lite sen kolla på tv lite , skriver mer sen hej dåå :) <3

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0