Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Till la Sapa !

Har bara tråkat hela dagen haha mitt vanliga liv ;) o jävla snön försvinner aldrig dt snöa i typ 4 timmar idag o nu är dt fan helt vitt ute :O
Imorn ska ja till forum o träffa mamma , hon ska köpa ett par skor till min syster :) sen ska ja väl hem igen o kolla på Let´s Dance , men men skriver mer imorn :) ska gå o läsa min bok sen sova ..
God Natt på er :) Sov så gott !

Hej dååå :) <33

En hälsning till la SAPA som läser min blogg hela tiden :D Arezo Zomaganahani från Jordbro !

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA din lilla skojare fan det är klart jag måste läsa din blogg för att KONSTATERA HUR PATETISK DU ÄR!

dumpa alex och gå vidare till ett finare liv hihi :)

filåt aläx :D och jetti du tigger ju läsare, och jag får ju ett gott skratt :p



puss hörrööö ;D

2009-02-22 @ 14:25:40

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0