Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

shiiet :)

Igår hade ja 106 besökare :O jätte roligt att ni läser min blogg MEN snälla kommentera , känns tråkigt o skriva om ingen kommenterar :/ .. Lyssnar på musik o äter en kanelbulle , MUUMS !! haha jätte gott :D ska börja städa snart innan alla kmr hem , sen bara kolla på tv tror ja .. Kanske åker o lånar några böcker :) är klar med den ja läste o den var skit bra !
Ja fyller år om 47 dagar :D haha hoppas dt går snabbt längtar så mkt :)

Va har ni gjort då ? ( ingen kmr svara men ändå :) ) ..

Jag måste ;

- Diska
- Göra min & mammas säng
- Städa i vardagsrummet
- Vika dom rena kläderna som är i toan ( om ja orkar )
- Fixa min garberob

Nu måste ja börja städa hej dåå :) <3


Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0