Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Pannkakor !

Idag gjorde ja pannkakor o dt tog mej 3 timmar o bli klar :O ja gav upp efter 1 timme typ så min syster tog över haha dom smakar bara SALT !! ja råka lägga 1 msk istället för 1 tsk hahahah ja är så bäst ahah :D men dom går o äta !!
Var o hämta min syster i skolan idag o kom hem med helt blöta strumpor :O dt snöar som fan här o dt är slask överallt !! fett irriterande ja som ville gå ut med mina nya skor idag hade planerat vad ja skulle ha på mej när ja log i sängen men när ja väl gick upp o kolla ut så snöade dt :'( buhuuuu ! Ja tycker om snö men nu har ja tröttnat vill att allt ska bort så man kan gå runt med vanliga skor o inte stövlar :) haha blomman sa att dt var mitt fel att dt snöar för ja sa typ för 1 vecka sen att ja ville att dt skulle snöa o sen den dagen så har dt vart skit väder haha ,  Ja vill ha SOMMAR :D längtar så mkt ..
Imorn blir dt kanske fest för meej :) tror ja ska dit för dt var ett tag sen ja festa , hoppas dt blir roligt fast vet inte vad ja ska ha på mej som vanligt , kanske åker till Forum o köper nåt . Såg en jätte fin kjol i HM som skulle passa med mina rosa klackskor annars går ja till Gina :) 

Men nu ska ja äta o kolla klart på Let´s dance , skriver efter dt :)
Pysss <33

Dagens låt ; Arcangel ft Divino - Destino Cruel

Pannkaka time bilder :)



Här tog Panscha över :)



Panscha lekte Pippi haha :D



Kinees !!



HAHAHAH ;D

( Dt blev inga bilder på mej idag haha )

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0