Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Ont i magen :(

Ja har mega ont i magen :/ har fått min jävla mens !! Jätte jobbigt ja blir lätt irriterad när ja får den o ja bråkar med allt o alla haha så mina dagar kmr väl inte vara så roliga ;D haha .. Ska laga mat snart är hemma med min lillsyrra men vet inte vad ja ska göra hon vill äta Fiskpinnar o ja vill äta nåt annat så ja får se vad dt blir :) hörde en jätte bra låt på mtv nyss men ja glömde kolla vad den hette så nu måste ja vänta tills den kmr igen :O om några timmar då !!
Ja vill färga mitt hår Kastanj brunt men för att dt ska bli som ja vill ha den måste ja till frisören, kollade hur mkt dt kostar o dom tar 620 kr nere i centrum så ja tror ja ska göra de nästa månad lr så skiter ja i dt o färgar själv haha :P

Men nu ska ja laga mat skriver sen :) heeeej då <3

Dagens låtar ; Takida - Reason to cry , Bengie - Mi niña

“ All this time
All this time with you
Really loved me
Despite my faults and you knew

And you're not coming back
I got a reason to cry
Yeah you failed somehow
But I know that you tried ”

Kommentarer
Postat av: Anonym

palla ta dagens låt från mej! :O

2009-02-05 @ 20:01:20
Url: http://luisam.blogg.se/
Postat av: Jettiita

ursäkta ? haha mongo :d

2009-02-05 @ 21:33:03
Url: http://jettiita.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa jag skriver alltid dagens låt din bög!:O

2009-02-05 @ 22:49:51
Url: http://luisam.blogg.se/

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0