Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Muuums ;)

Har inte skrivit nåt idag men här kmr lite om min dag :)
Vaknade runt 11 o började fixa mej på en gång för mamma sa dagen innan att hon skulle till Nacka forum , o när min mamma är klar väntar hon inte på nån :O så ja sminkade mej medans ja åt frukost sen satte ja på mej min kläder dt fick bli Jeans en svart tröja o en grå kofta :) (ja är bäst på matcha kläder) ..
Vi åkte runt halv 1 gick runt lite , åt mat sen gick Ale & Sulle så dt blev bara ja mamma & Vansha ! Vi gick runt o kolla saker sen åkte vi Vansha skulle till stan o ja o mamma skulle till Sickla o handla mat i Willys :) Ja fick en Sudoku bok hihi , dt är så roligt med sudoku den kmr va klar om några dagar :) dt var typ min dag ..
Nu sitter ja o kollar på tv , ska göra en Cappuccino Daim snart *MUUMS* :D
Ja vill gå på Bartenderskola i Grekland efter studenten men min mamma svarade inte när ja frågade henne , dt verkar fett roligt o ja vill lära mej hur man gör o allt , har redan kollat priset o dt kostar 13.900 kr :O hahah kolla www.bartenderskolan.com !

Ajaa men nu ska ja göra mer Sudoku o sen lägga mej skriver mer imorn :) God natt ,
Hej dåå :) <33

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0