Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

ingen comviq !

Ja har ingen comviq :( så ja kan inte smsa , men ska ner o köpa påladdnings skit snart ..
Kollar på Våra Bästa År med min syster vi vaknade kl 11 idag haha fett sköt , mamma o mina syskon har inte kmt hem från rättegången än men dom kmr väl snart o ja kan inte ens smsa o fråga vart dom är :/ Ja har äntligen läst ut min bok haha dt tog typ 2 veckor för mej :O annars brukar dt bara ta 2-3 dagar men ja hade glömt att ja hade en bok haha :D ska börja läsa den andra boken snart sen måste ja lämna tibax dom ..
Men nu ska ja gå o äta nåt :)


Hej dååååå <3

Kommentarer
Postat av: Rodi

Inte jag heller fyfään!!! Snälla jag ber dig köp åt mig :D

2009-02-03 @ 21:11:41
Url: http://tungastes.blogg.se/

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0