Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:

Hemma :)

Nu är ja hemma :) Berättar lite om min dag ..
Ja gick aldrig till skolan somnade på soffan när ja bara skulle vila i 10 min för ja blev klar för snabbt :O haha ja vakna av att Blomman ringde mej o bad mej lyssna på en låt (typiskt honom) sen så ringde mamma o sa att ja skull åka till Tensta o hämta min syster i skolan o dt tar exakt 1 timme o 4 minuter att kma dit o sen samma skit tibax sen åkte vi till stan o träffa min andra syster vi gick runt lite o ja köpte nya skor o några smycken :) Vi träffade en kompis sen åkte ja till slussen lämna min syster till mamma o gav henne hem nycklarna sen åkte ja till Fittja hämtade Betty sen åkte vi hem till henne :) kollade på tv sen åt vi mat o chillade lite , baxade några bilder på henne som ja lägger upp snart , sen var ja tvungen o åka hem för mitt kort tar slut kl 7 :/ o nu kollar ja på top modell 11 :D HAHAHA !!
Dt var min dag lite tråkigt men ja har inget annat för mej , ja är mobbad :( saaajk :)


     

Mina nya skor :)

  

Ett halsband & ett armband :)

Men nu ska ja kolla på tv skriver sen :)

SHULULU ♥ !!

Kommentarer

Skriv på ;)! :

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Email: (Om du vill bara)

Din Blogg:

Skriv vad du vill :

Trackback
RSS 2.0